USP – היתרון שלך ושלנו!

כולם רוצים למכור, להצליח, להגיע רחוק. גם אתה. לנו, בסולומון אינטראקטיב, יש את הכלים לגרום לך להצליח יותר מהאחרים בזכות הניסיון הרב שלנו בתחום האינטרנט, השיווק והמכירות.
אחד השלבים הראשונים והחשובים בעת בניית האסטרטגיה השיווקית הוא לבדל אותך מהאחרים ולהציג באופן משכנע ביותר את היתרון היחסי שיש לך על פניהם.
הגדרת ה-USP שלך (Unique Selling Proposition) תאפשר להציג באופן ברור ומשכנע את היתרון הזה והבידול מהאחרים הוא שיפתח בפניך את הפתח להצלחה.
כי כשכולם מפרסמים באינטרנט – חייבים יתרון בולט ומשכנע כדי להצליח!
גם לנו, בסולומון אינטראקטיב, יש יתרונות יחסיים ואחד מהם הוא בנק מדיה ענק אותו אנו רוכשים מראש בזכות הקשרים האישיים וכוח קניית המדיה הגדול של קבוצת "סולומון תקשורת".
בנק המדיה הזה מאפשר לנו "לצ'פר" את לקוחותינו בחשיפה מקסימלית, במיקומים הטובים ביותר ובמחירים נמוכים ומשתלמים במיוחד.
אסטרטגיה מנצחת בזכות הניסיון האינטרנטי רב השנים שהצטבר בסולומון אינטראקטיב, פיתחנו מודלים ייחודיים לתכנון ובניית אסטרטגיה מנצחת.
תהליך בניית האסטרטגיה הוא תהליך מובנה ומעמיק הלוקח בחשבון קשת רחבה של משתנים המאפיינים את עולם האינטרנט.
משתנים אלו, בשילוב הדרישות והשאיפות של הלקוח, התכונות והמאפיינים של המוצר והיקף התקציב הנתון – מהווים חלק מהפרמטרים העיקריים בתהליך בניית האסטרטגיה הנכונה והיעילה ביותר בדרך להצלחה.
שלב בחירת האסטרטגיה הוא שלב קריטי הפותח פתח להצלחת השלבים הבאים: בניית קונספט פרסומי, קריאייטיב חכם ויעיל, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, תכנון תמהיל מדיה מדויק ורכישת מדיה במחירים הנמוכים ביותר
בארץ!
אצלנו, בסולומון אינטראקטיב, תקבלו את כל אלו עם חיוך וכוס קפה.
לפרסום באינטרנט חוקים משלו. מה שנכון ועובד בפרסום במדיה הכתובה והאלקטרונית לא בהכרח נכון ועובד באינטרנט.
לכן, כדי להצליח באינטרנט, חייבים להתחיל מבניית אסטרטגיה פרסומית לטווח ארוך, המתבססת על אפיון מדויק של דרישות הלקוח או תכונות המוצר.
אסטרטגיה נכונה היא הבסיס לכל קמפיין אינטרנטי מוצלח, בין אם מדובר בהקמת אתר תדמיתי לשימוש ארוך טווח ובין אם בקמפיין מכירתי קצר ואגרסיבי.

תפריט